(Tässä osassa vain kerrotaan Legacy-hahmostani. :3 Tarina alkaa seuraavassa osassa.)

823569.jpg

N
o niin, tässä minä olen. Nimeni on Salima Sumuvuori, ja olen perfektionisti. Haluan kohota uran huipulle, asua hienossa talossa - ja olisihan se perhekin perustettava. Olen perhetavoitteinen sim. Pidän punaisista hiuksista ja salilla käyvistä simmiehistä. En voi sietää alusvaatteita, hyi olkoon. Aion etsiä aviomiehen, jolla on punaiset hiukset, mikään muu tukanväri ei kelpaa. Olen pienestä pitäen ollut heikkona punapäihin. Olen horoskoopiltani skorpioni, eli tulen siis parhaiten toimeen kalojen ja leijonien kanssa. Hmm, ehkä etsin punatukkaisen miehen joka on horoskoopiltaan leijona. Leijonamies kuulostaa hyvältä. Kotini on Leutolaaksossa ja tuolla takana näkyy jonkun ökyrikkaan asunto. Mur. Odottakaahan, kun olen tarpeeksi rikas hankin itsekin tuollaisen ja kuljen nokka pystyssä naapuriparkojen ohi. Hih. Siitäs saavat.

Toivottavasti lehti tulee kohta. Aion katsella vapaita työpaikkoja, työhönkin kun pitäisi mennä. Muuten en ikinä saa tuommoista asuntoa. Nyyh. Taidan aloittaa rikollisuuden alalla, se kuulostaa helpoimmalta. Joo, niin teen. Minusta tulee superpahis!